Step Challenge

Každý měsíc jsou připravené pro výherce zajímavé ceny.

Výhry v červenci:
- chytrá váha;
- japonský ionizační kartáček;
- balení vitamínů a kolagenu pro zdraví a krásu.

Soutěžit samozřejmě můžete nejen o ceny, ale i mezi sebou s kolegy, rodinou nebo sousedy. Žebříček se aktualizuje při každém otevření aplikace.

Pravidla jsou jednoduchá:

  • Každé kolo soutěže trvá jeden kalendářní měsíc.
  • Za prevenci v termínu je 10% navýšení denního průměru*.
  • Na konci každého kola budou minimálně tři výherci:
    - účastník s nejvyšším denním průměrem kroků v daném kole;
    - slosování ze všech s průměrem 7000 a více kroků a prevencí v termínu;
    - slosování ze všech s průměrem 7000 a více kroků.
  • Kroky jsou zaznamenané nějakým zařízením**.
  • Vyplněný e-mail v Profilu v aplikaci a oslavené 18. narozeniny.

* Prevence v termínu znamená, že v aplikaci jsou uživatelem zaznamenané termíny posledních preventivních prohlídek tak, že příští doporučená návštěva je v budoucnosti. Např. poslední preventivní prohlídka u zubaře byla v dubnu 2022, příští by měla být nejpozději v dubnu 2023. Navýšení je aplikováno automaticky a okamžitě.  
** Kroky jsou změřené chytrým telefonem, náramkem, hodinkami apod. Ručně zadané hodnoty se nepočítají.

Chcete se dozvědět, jak zpracováváme osobní údaje? Vše najdete zde.
Máte další otázky? Neváhejte nám napsat na email media@pluscare.cz

What is a Plus Care challenge?

A challenge for users who have received a membership code. 

What type of data does Plus Care collect?

To be able to participate in the challenge, Plus Care collects the user's email and user's steps from the chosen data source.

What is a membership code?

A membership code is a unique code that allows you to participate in the challenge. 

How to log into the challenge?

a) Download the Plus Care app via Apple Store or Google Play.

b) Open the app and go to 'Profile' on the bottom tab. Fill in your email and confirm your email in your mailbox. 

* Google Fit: If you use Google Fit as your main data source, it is important to firstly, type the email you have on your Google Fit account and then add your company one.

c) Go back to the “Profile” in the app and fill your membership code. Agree to the terms and conditions.

d) Connect your data source (more about how to connect your steps, see below)

e) Go to ‘Calendar’ and add all of your previous appointments  or plan a new one by tapping the 3 dots above each doctor tab. Once you attend them, your daily steps will increase by 10 %.

g) Open the app regularly.

How to connect Plus Care with the data source of your steps?

iOS: Once you download the Plus Care app, go to the 'Health' tab and give Plus Care permission to use your data from Apple Health.

Then open the phone settings and search the Apple Health app. Tap on “Data Access & Devices” and allow the access to Plus Care. 

* If you would like to use any other devices as a data source you need to connect it to Apple Health and Apple Health to the Plus Care app.

Android: The best way to connect AND with Plus Care is to use Google Fit, Withings, Fitbit, or Garmin. Go to the 'Health' tab in the app and choose one of these data sources. If you still can't see your steps in the app, go to your Google Fit, Withings, Fitbit, or Garmin accounts and allow them the access to Plus Care via “Data Access & Devices”.

* If you would like to use any other data source that is not on the Health tab in the app, you need to connect it to Google Fit and Google Fit to the Plus Care app.

Why can't we see the names of all participants on the dashboard?

Due to the GDPR we only show anonymised results of each participant.

How to sync your steps into Plus Care?

a) Check if your data source  (Google Fit, Apple Health, Garmin or Withings) is correctly connected.

b) Sync your steps by opening the Plus Care app. The more you open the app, the more up to date the app will be.

 * Once you open the app, it is important to wait until the 'Health score' on the dashboard is loaded. You should be able to see your steps on the dashboard within the next few minutes.

Who is the winner?

The winner of the challenge is a team or an individual who walks the most steps on average during a fixed period.

Where can I see the results of the challenge?

Once you sign in to the challenge, a new tab created for the challenge will appear on the dashboard in the app. Tap on it and you will get to the online dashboard with the full results. Scroll down to view your team-members' steps (yours are in the light blue column). 

*The dashboard shows you the results of the current month. Therefore, the position of teams may be different at the beginning of a new month compared to the previous month. However, don't worry about your previous data. It is saved in the app and will be evaluated at the end of the challenge.

Have you not found the answer you were looking for? Please contact us at  media@pluscare.cz

Co je to kroková výzva?

Soutěž, která podpoří zdravý životní styl účastníků, kteří obdrželi kód členství. 

Jaká data se sbírají? 

Pro účast ve výzvě sbíráme pouze email uživatele, který zadal do aplikace a počty kroků z napojeného zdroje dat.

Co je to kód členství a k čemu ho potřebuji?

Jde o unikátní kód, který se zadává do “Profilu” v aplikaci. Díky tomu se výzvy můžete účastnit a plně využít všechny funkce. 

Jak se přihlásit do výzvy?

1. Stáhněte si aplikaci Plus Care.
2. Do “Profilu” aplikace zadejte svůj email. Ten následně potvrďte ve své emailové schránce. 

* Google Fit: Pokud má uživatel Google Fit účet, je nutné, aby do Plus Care app zadal svůj email, který má propojený s Google Fit.
3. Vraťte se zpátky do aplikace a v “Profilu” vyplňte obdržený kód členství.

4. Připojte zdroj kroků (více o propojení čtěte níže).

5. Vyplňte zbytek profilu a své lékaře.

6. Pravidelně otevírejte aplikaci.

Jak spárovat zdroj s kroky s Plus Care?

iOS: Po stažení aplikace Plus Care si otevřete aplikaci “Zdraví” v nastavení telefonu. Poté klikněte na “Přístup k datům a zařízení”, kde vyberte Plus Care a povolte aplikaci sbírat data z aplikace “Zdraví”.

* poznámka: Aplikace přebírá data z aplikace "Apple Zdraví". Proto pokud vlastníte jiná zařízení jako je například Garmin, je třeba je spárovat prvně s aplikací "Apple Zdraví", a tu poté s Plus Care.

Android: Propojení aplikace Plus Care na AND zařízení probíhá nejčastěji přes Google Fit, Withings, Fitbit nebo Garmin. V aplikaci PlusCare si vyberte jeden z těchto zdrojů na přehledu "Zdraví".

Pokud se Vám ani v tomto případě nenačítají kroky, je třeba v nastavení Google Fit, Withings, Fitbit nebo Garmin účtu udělit přístup aplikaci Plus Care, a to přes "Správu propojených aplikací.

* Google Fit: Pokud má uživatel Google Fit účet, je nutné, aby do Plus Care aplikace zadal svůj email, který má propojený s Google Fit. 

Proč nevidíme na přehledu k soutěži konkrétní jména účastníků? 

Z důvodu ochrany osobních údajů se zobrazují pouze anonymizované výsledky jednotlivých účastníků výzvy.

Jak se nahrávají kroky do Plus Care?

Kroky se do Plus Care načtou po každém otevření aplikace. Čím častěji aplikaci budete otevírat, tím aktuálnější budou vaše výsledky na dashboardu. Po otevření aplikace vyčkejte, než se vám načte hodnota skóre zdraví na přehledu aplikace. Data se přenesou na dashboard během několika minut.

Kdo je vítězem?

Každé kolo soutěže trvá zpravidla jeden měsíc. Vítězem se stane soutěžící, který nachodí v průměru nejvíce kroků za den v období, soutěže. Vyhlášen bude do 7 dnů po ukončení kola pomocí emailu, který zadá v aplikaci. 

Kde sledovat výsledky soutěže?

Své kroky naleznete jak na “Přehledu” v aplikaci Plus Care, tak na webovém dashboardu po rozkliknutí první karty s názvem krokové výzvy na “Přehledu” aplikace. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám na media@pluscare.cz

Firemní výzva

  1. Co je to Firemní výzva? 

Soutěž pro celou firmu, která podpoří zdravý životní styl účastníků
i týmového ducha. 

  1. Jaká data Plus Care sbírá? 

Pro účast ve firemní výzvě sbírá Plus Care pouze firemní email uživatele a počty kroků ze zdroje dat.

  1. Jak budou týmy rozdělené?

Rozdělení do týmů je na vás. Soutěžte po odděleních, náhodně nebo klidně po jednotlivcích. Můžete se řídit firemní kulturou, nebo tím, jak jsou si oddělení nebo jednotlivci blízcí.

  1. Proč je corporate challenge pouze o krocích, a ne o dalších aktivitách?

Kroky jsou nejuniverzálnější parametr. Výzva postavená na krocích si klade (nákladově) nejmenší nároky na zapojení. Kdyby byla soutěž například o jízdě na kole - ne každý zaměstnanec ho vlastní. Díky tomu se do výzvy zapojí většina zaměstnanců, bez ohledu na to, jaké kdo dělá sporty a jaké má vybavení.

  1. Jak dlouho může výzva běžet? 

Měsíc, nebo třeba celý rok, to záleží na vás.

  1. Jak je to s názvy týmů?

Pojmenování týmů je zcela ve vaší režii. Vhodné mohou být názvy podle firemních oddělení, měst nebo třeba zvířat. Fantazii se meze nekladou.

  1. Proč nevidíme na dashboardu konkrétní jména lidí zapojených do výzvy?

Z důvodu ochrany osobních údajů se zobrazují pouze anonymizované výsledky jednotlivých účastníků výzvy.

  1. Co dělat, když se mi do aplikace nenačítají kroky?

Zkontrolujte, zda máte v aplikaci správně nastavený zdroj dat (Google Fit, Apple Health, Garmin nebo Withings).

  1. Proč se mi nenačítají kroky do dashboardu?

Kroky se do dashboardu načtou po každém otevření aplikace. Čím častěji aplikaci budete otevírat, tím aktuálnější budou vaše výsledky na dashboardu. Po otevření aplikace vyčkejte, než se vám načte hodnota skóre zdraví na přehledu aplikace. Data se přenesou na dashboard během několika minut.

  1. Kolik je ideální počet členů na tým?

Doporučujeme alespoň 3 členy do týmu. Jednotlivé týmy mohou mít různé počty členů, jelikož kroky každého týmu vyhodnocujeme průměrem.

  1. Jak kroky vyhodnocujete?

Počítáme průměr týmu za všechny jeho členy za definované období. A jelikož každý má nárok se občas flákat, nebo být nemocný, v rámci každého dne odmazáváme nejslabší počet kroků za jednoho člena týmu a tento počet do průměru nezahrnujeme.

  1. Kdo je vítězem?

Vítězem soutěže bude tým nebo jednotlivec s nejvyšším průměrným počtem ušlých kroků za dané období.

  1. Nesedí mi kroky v aplikaci Plus Care a v zapojeném zdroji dat, co s tím?

Plus Care přebírá hodnoty kroků z aplikace, na kterou je napojena - ať už je to Google Fit, Apple Health, Garmin nebo Withings. Občas může docházet ke zpoždění při přenosu, ale v řádech hodin se vždy počet kroků zobrazí ve Vašem účtu. 

  1. Kde můžu pozorovat na dashboardu své kroky?

Své kroky naleznete jak na přehledu v aplikaci Plus Care, tak v dashboardu po kliknutí na dlaždici pro corporate challenge. Po načtení webového dashboardu se podívejte na konec stránky, kde uvidíte své výsledky označené modře. 



Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám na media@pluscare.cz

  1. Ohlášení firemní výzvy

Dobré ohlášení výzvy je základ úspěchu. Naše doporučení je výzvu ohlásit před celou firmou - ať už osobně nebo přes komunikační kanály, které používáte. Společně s ohlášením je vhodné předat účastníkům i návod ke stažení aplikace a jejímu nastavení. Od účastníků si vyžádejte jasnou odpověď, jestli se budou účastnit a jestli zadání výzvy rozumí. Nebojte se napřímo oslovit i ty, kteří Vám neodpoví. Přímou komunikací se vám povede k výzvě připojit větší množství účastníků.

  1. Rozdělení týmů

Při rozdělování týmů doporučujeme se zamyslet nad firemní kulturou ve vaší firmě. Chtějí vaši zaměstnanci poznat nové lidi napříč firmou, anebo se cítí komfortněji ve svém týmu? To je důležitá otázka, kterou byste si měli položit, protože to může mít vliv na nadšení a zájem zaměstnanců účastnit se výzvy.

  1. Vyhlášení cen

Doporučujeme ohlásit ceny v době, kdy se ohlašuje výzva. Je to totiž hlavní motivátor, jak udržet lidi aktivní. Samozřejmě, druhá věc je atraktivita cen. Peněžní odměna či extra dny dovolené jsou hezké ceny, ale pokud je pro vás cílem posílit týmového ducha, potom i společenské aktivity mohou být ta správná volba.

  1. Udržení výzvy v chodu

V prvních týdnech, kdy už soutěž běží,  je vhodné ji připomínat a zmiňovat častěji. aby se výzva pro uživatele stala tématem k hovoru. Zároveň je důležité oslovovat účastníky soutěže, kteří aplikaci pravidelně neotvírají. Jakmile uvidíte, že se účastníci mezi sebou navzájem hecují, můžete od aktivní komunikace postupně ustupovat.

  1. Komunikace s týmy

Osvědčilo se nám s týmy komunikovat prostřednictvím firemní chatovací platformy (např. Slack). Pro jednotlivé týmy jsme založili uzavřené diskuzní kanály. Doporučujeme určit jednoho koordinátora, který bude mít přístup do všech týmových chatů. Ten pak bude týmy "roztleskávat", hecovat a poté udržovat nadšení a zájem o výzvu.

  1. Doba trvání challenge

Výzva může trvat tak dlouho, jak jen si budete přát. Doporučujeme však rozdělit výzvu do více kol pro udržení atraktivity. Například rozdělte roční výzvu na kvartály a každý kvartál vymyslete jinou cenu.