Nejčastější dotazy

Od 1. 3. 2024 nelosujeme žádné výherce. Svoje (po)kroky však v aplikaci stále uvidíte. Zůstaňte s námi ve zdraví!

Kroková výzva

1. Co je to Kroková výzva od Plus Care?

Soutěž pro firmu, pojištěnce, jednotlivce či zákazníky, která podpoří zdravý životní styl účastníků.  

2. Kdo je vítězem? 
Vítězem soutěže bude tým s nejvyšším průměrným počtem ušlých kroků za období, po které výzva trvá, případně vylosovaný jednotlivec, který ušel průměrně nad 7 000 kroků/denně.

3. Kroková výzva ve firmě - můžeme soutěžit po týmech? 
Rozdělení do týmů je na vás. Soutěžte po odděleních, náhodně nebo klidně po jednotlivcích. Můžete se řídit firemní kulturou, nebo tím, jak jsou si oddělení nebo jednotlivci blízcí.

4. Proč je výzva pouze o krocích, a ne o dalších aktivitách? 
Kroky jsou nejuniverzálnější parametr. Výzva postavená na krocích si klade (nákladově) nejmenší nároky na zapojení.

5. Jak dlouho může výzva běžet? 
Měsíc, nebo třeba celý rok, to záleží na vás.

6. Jak se přihlásit do soutěže? 
a) Stáhněte si aplikaci Plus Care přes Apple Store nebo Google Play.
b) Do “Profilu” aplikace zadejte svůj email. Ten následně potvrďte ve své emailové schránce. 
* Google Fit: Pokud má uživatel Google Fit účet, je nutné, aby do Plus Care zadal svůj email, který má propojený s Google Fit, a poté ještě svůj firemní email (pro zapojení do výzvy).
c) Vraťte se zpátky do aplikace a v “Profilu” vyplňte obdržený kód členství.
d) Připojte zdroj měřených kroků (více o propojení čtěte v následující otázce).
e) Vyplňte zbytek Profilu a své lékaře (vizte následující bod).
f) V dolní liště klikněte na sekci “Lékaři” a pomocí tlačítka “Vybrat” si najděte svého nebo nového lékaře primární péče. 
g) Pravidelně otevírejte aplikaci.

7. Jak propojit Plus Care se zdrojem kroků? 
iOS: Po stažení aplikace Plus Care jděte v aplikaci na kartu "Zdraví". Potvrďte aplikaci sběr dat z nativní aplikace Zdraví (od Apple). Poté si otevřete Nastavení telefonu a klikněte na aplikaci Zdraví. Jděte na "Přístup k datům a zařízení", kde vyberte Plus Care a povolte aplikaci sbírat data z aplikace Zdraví.
* Pokud chcete použít jakýkoliv jiný zdroj dat jako třeba chytré hodinky, je třeba propojit aplikaci hodinek s Apple Health a tu pak s Plus Care.
Android: Propojení aplikace Plus Care na AND zařízení probíhá nejčastěji přes Google Fit, Withings, Fitbit nebo Garmin. V aplikaci Plus Care si vyberte jeden z těchto zdrojů na přehledu "Zdraví". Pokud se Vám ani v tomto případě nenačítají kroky, je třeba v nastavení Google Fit, Withings, Fitbit nebo Garmin účtu udělit přístup, a to přes "Správu propojených aplikací".
* Pokud chcete použít jakýkoliv jiný zdroj dat než ten, který vám Plus Care nabízí, je třeba spárovat aplikaci vámi zvoleného zdroje s Google Fit a tu pak s Plus Care.
Příklad: jak propojíte Plus Care s Amazfit/Zepp?
a) Otevřete aplikaci Amazfit, klikněte na Profil, poté na Přidat účet.
b) Zvolte synchronizaci se službou Google Fit nebo Apple Health.
c) Potvrďte službu Google Fit a Schválit potřebná povolení.
Po těchto krocích bude aplikace propojená s Google Fit. Následně stačí jako zdroj dat v Plus Care zvolit právě Google Fit.

8. Proč nevidíme na dashboardu výzvy konkrétní jména lidí zapojených do výzvy? 
Z důvodu ochrany osobních údajů se zobrazují pouze anonymizované výsledky jednotlivých účastníků výzvy.

9. Jak načíst kroky do Plus Care? 
a) Zkontrolujte, zda máte v aplikaci správně nastavený zdroj dat (Google Fit, Apple Health, Garmin, Fitbit nebo Withings).
b) Kroky se do Plus Care načtou po každém otevření aplikace. Čím častěji aplikaci budete otevírat, tím aktuálnější budou vaše výsledky na dashboardu. Po otevření aplikace vyčkejte, než se vám načte hodnota skóre zdraví na Přehledu aplikace. Data se přenesou na dashboard během několika minut.

10. Pokud soutěžíme v týmu, kolik je ideální počet členů na tým? 
Doporučujeme alespoň 3 členy do týmu. Jednotlivé týmy mohou mít různé počty členů, jelikož kroky každého týmu vyhodnocujeme průměrem.

11. Jak kroky vyhodnocujete? 
U týmů počítáme společný průměr kroků všech členů týmu za období výzvy. A jelikož každý má nárok se občas flákat, nebo být nemocný, v rámci každého dne odmazáváme nejslabší počet kroků za jednoho člena týmu a tento počet do průměru nezahrnujeme.
U jednotlivců žádné hodnoty nemažeme, počítáme průměr kroků za daný měsíc.

12.  Jaká data Plus Care sbírá? 
Pro účast v Krokové výzvě sbírá Plus Care pouze email uživatele a počty kroků ze zdroje dat.

13. Nesedí mi kroky v aplikaci Plus Care a v zapojeném zdroji dat, co s tím? 
Plus Care přebírá hodnoty kroků z aplikace, na kterou je napojena - ať už je to Google Fit, Apple Health, Garmin, Fitbit  nebo Withings. Občas může docházet ke zpoždění při přenosu, ale v řádu hodin až několika málo dní se vždy počet kroků zobrazí ve Vašem účtu.
Garmin Connect - Vaše kroky se získávají z Garmin Connect. Kroky mohou mít zpoždění až 3 dny. Zároveň platí, že aplikace vždy získá jen kroky z https://connect.garmin.com. Pokud chcete uspíšit nahrání kroků, prosím otevřete na svém telefonu aplikaci Garmin Connect.
Fitbit - Počty kroků z Fitbit mohou mít k zobrazení v Plus Care zpoždění až 2 dny.
Withings - Počty kroků z Withings mohou mít k zobrazení v Plus Care zpoždění až 3 dny.


14. Kde můžu pozorovat na dashboardu své kroky? 
Své kroky naleznete jak na Přehledu v aplikaci Plus Care, tak na webovém dashboardu po kliknutí na dlaždici pro firemní výzvu. Po načtení webového dashboardu se podívejte na konec stránky, kde uvidíte své výsledky označené modře. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám na media@pluscare.cz

Kliknutím na “Přijmout”, souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení webu, analýzy a podpory našeho marketingového úsilí. Další informace naleznete v našich Privacy Policy